Program Adı: Geoteknik Mühendisliği
Program Türü: Tezli – Tezsiz
Program Dili: Türkçe
Program Başkanı: Dr. Öğr. Üyesi Saeıd Zardarı
Ön Başvuru Süreci: Size özel indirimli program ücreti bilgisini almak, detaylı bilgi edinmek ve arzu ederseniz kayıt işlemlerinin başlayabilmesi için Ön Başvuru Formu'nu doldurmanız yeterlidir.
İstanbul OKAN Üniversitesi İnşaat Mühendisliği Ana Bilim Dalı tarafından sunulan Geoteknik Mühendisliği Yüksek Lisans Programı, eğitimini lisans düzeyinde tamamlamış Mühendislerin Geoteknik Mühendisliği alanında uzmanlaşmasını sağlamak üzere oluşturulmuştur. Programımız Türkiye’de yapı endüstrisindeki yetkin geoteknik mühendisi açığını kapatmaya katkı sağlamayı hedeflemektedir.
Tezli Program, toplam 21 kredilik ders yükü (7 ders) ve kredisiz yüksek lisans tezinden oluşur.
Tezsiz Program, toplam 30 kredilik ders yükü (10 ders) ve kredisiz bitirme projesinden oluşur.
Yalnızca Programın Yapısı başlığında belirtilen Mühendislik alanlarından Lisans Diploması almış öğrenciler kabul edilebilir.
Size özel indirimli program ücreti bilgisini almak, detaylı bilgi edinmek ve arzu ederseniz kayıt işlemlerinin başlayabilmesi için Ön Başvuru Formu'nu doldurmanız yeterlidir.
Erdal TOPÇU - Geoteknik Mühendisliği Yüksek Lisans Programı
2020 yılında mezun olduğumda taze bilgilerimle zemin konusunda gelişmek amacıyla Geoteknik dalında yüksek lisansa başladım. Okan Üniversitesi’ni seçmemin sebepleri; rahat ulaşım ve çevreden gelen tavsiyelerdir. Geoteknik dalında yaptığım yüksek lisans ile zemine dair daha farklı ve çözümcül bakış açıları kazandım. Etrafımdaki kişilere ve düşünen mühendislere de tavsiyelerde bulunuyorum.
Ali ÖZAÇMAK - Geoteknik Mühendisliği Yüksek Lisans Programı
Uygar ve Çağdaş bir medeniyet hayali kurduğum için hayallerimin peşinde yürümekte iken araştırmalarım neticesinde Okan üniversitesini tercih ettim. Ufuk açan eğitim kadrosu ile tanışmış olmanın memnuniyeti içerisindeyim. Yeşillikler içerisindeki kampüs yaşam hayatı bana motivasyon kaynağı oldu. Bu imkanları sağlayan Okan Üniversitesi yönetimine ve geleceği tasarlamayı hedef haline getirmiş bütün eğitim ve öğretim kadrosuna teşekkürü bir borç bilirim.