Duyurular

O'Learn ile kesintisiz eğitim başlıyor

19 Mart 2020

Sevgili Öğrencilerimiz

YÖK kararı gereği üniversitemiz 23 Mart 2020 Pazartesi gününden itibaren derslere online olarak O’Learn platformu üzerinden başlayacağız. Pek çok öğrencimiz bu platform ile ders yaptığı için kullanım ile ilgili yaygın tecrübe mevcut. Ancak hiç kullanmamış olsanız da sizlere kullanım eğitimi online olarak verilecek ve sorularınıza kılavuzumuzdan cevap bulabileceksiniz.

O'Learn erişim bilgileri; Link: https://olearn.okan.edu.tr/

Kullanıcı adı ve şifreniz OİS kullanıcı adı ve şifreniz ile aynıdır.

Şifre problemi yaşarsanız öncelikle https://stu.okan.edu.tr/resetadresinden şifre yenileme yapmalısınız.

Her bir ders için sanal sınıflar planlanarak sizlere ilgili Fakülte/Yüksekokul/Enstitüler tarafından bildirileceği gibi aynı zamanda O’Learn içerisinden de ilan edilecektir. Genel olarak dersleriniz mümkün olduğunca aynı gün olacak şekilde planlanmaktadır. Ama yine de listeler açıklandığında lütfen ders gün ve saatlerine bakınız. Derslerin canlı sınıflarına katılım sağlamanız durumunda sorularınızı birebir öğretim elemanlarımıza sorabileceksiniz. Ayrıca dersler sistemde kaydedileceği için daha sonradan da kayıtlı dersleri istediğiniz zaman tekrar edebileceksiniz.

İngilizce Hazırlık programımızda flipped learning tekniği kullanılacak ve öğrencilerimize önceden okuma ödevleri verilerek derslerde bunlar üzerinde çalışmalar yapılacaktır.

Ayrıca öğrencilerimiz Blackboard Öğrenci Aplikasyonunu akıllı telefonlarınıza yükleyerek, mobil telefonlarınızdan nerede olursanız olsun derslerinizi takip edebileceksiniz.

Akademik içerikli her türlü sorularınızın muhatabı sırasıyla ilgili dersin öğretim elemanı, Akademik Danışmanınız, Bölüm Başkanınız ve Dekan/Müdürünüzdür. Lütfen sırasıyla kendilerine ulaşınız.

Öğrenci İşleri, Bilgi İşlem, Mali İşler, Öğrenci Dekanlığı, Kariyer Merkezi ve Öğrenme Merkezi Md.lüklerimiz sorularınıza cevap verebilmek ve problemlerinize destek vermek için hazır olacaklar. Aşağıdaki irtibat e-mailleri üzerinden ulaşabilirsiniz. Sorularınıza cevap alamazsanız Öğrenci Dekanlığımıza odestek@okan.edu.tr den ulaşabilirsiniz.

Teknik alt yapımızı eğitim kalitemiz ile pekiştirecek bir yaklaşım ile küresel olarak tanıklık ettiğimiz bu sıkıntılı dönemde siz değerli öğrencilerimize kesintisiz eğitim imkanı sunabileceğiz. 20.000 kullanıcı ile bu sistemi pazartesiden itibaren hepimiz kullanacağız ve başlangıçta yaşanabilecek bazı bilgi eksikliklerini en kısa sürede gidererek ve karşılıklı anlayış ile bu süreci başarıyla yürüteceğimize inancımız tamdır.

Sağlıkla kalınız
İstanbul Okan Üniversitesi

Continuous education begins through O'Learn

Dear Our Students

With the Higher Education Council’s suggestions, we are starting our courses beginning from March23rd, 2020 via O’Learn. Some of our students have already used this platform. But if you have not used it before please refer to the following online reference web sites. It is user friendly. Also, you will be able to reach frequently asked questions.

O'Learn access info; Link: https://olearn.okan.edu.tr/ Username and password is same as OIS If you have pasword problem you can reset it from: https://stu.okan.edu.tr/reset

All course materials, virtual classes, homeworks, quizzes and if it is needed the exams will be in O’Learn. Your virtual class hours will be announced by your faculty/departments and also listed in O’Learn soon. The courses will try to be the same day but maybe it can be revised. The virtual class hours will be 9 to 20 and even Saturdays. All virtual classes you will be able to listen and ask questions to your instructor. We will be recording all activities as well as virtual classes. You can watch previous sessions of the virtual classes afterwards.

English PACE courses will be taught a flipped learning. The details will be provided by the Foreign Language Department.

You can download Blackboard Student App and join classes with your smart phones. You can fulfill the course requirements (homeworks, quizzes etc.) with your phone wherever you are whenever you want.

You will be able to reach to International Student Office whenever you need help for any kind of administrative issues. You will be able to reach all of our formal announcements from the following web site.

https://okan.edu.tr/en/internationalstudents/

E-mails:

international-students@okan.edu.tr
aysun.canakci@okan.edu.tr

For academic issues please contact with your academic advisor/ Department Head/ Dean in an hierarchical order. All information is being mailed through International Student Office, their web site and OKANEDUEN Instagram account.

Because of this unfortunate global corona virus, we will be able to overcome by supporting each other and following all hygiene and other suggestions by the authorities. University dormitories with all services are open and will be open for those who need it. We strongly urge you not to travel abroad but if you do and when you come you need to stay at quarantine for at least 14 days out of campus.

Stay healthy and safe
Istanbul Okan University