SSS

MENU

Yurt Müdürlüğü İletişim Bilgileri
Tel: 0216-677 16 30
Dahili Numaraları: 31 00 - 33 00 - 40 00 - 32 00

Öğrenci Yurtlarında genel temizlik ve bakım/onarım yapılacağından, öğrencilerimizden müsait olup, eşyalarını almaya gelmek isteyenlerin 30 Haziran 2020 tarihine kadar odalarından eşyalarını almaları gerekmektedir.Daha ileri bir tarihte gelmek isteye öğrencilerimizin elvan.kantarcioglu@uniturturizm.com mail adresine bilgi vermeleri halinde yardımcı olunacaktır.

Kampüsümüze eşyalarını almak üzere giriş yapan herkesin maske ve eldiven kullanma zorunluluğu bulunmaktadır. Ayrıca eşyalarının taşınması için gerekli çanta, valiz ya da koli ihtiyaçlarını öğrencilerimizin kendisinin temin etmesi gerekmektedir.

Odalardan eşyalar alınırken, buzdolabı ve diğer dolap içleri öğrencimiz tarafından boşaltılacak ve çöpler belirlenen alanlara öğrencilerimiz tarafından bırakılacaktır. Odalarda çöp olarak eşya, yiyecek içecek vb. bırakılmaması gerekmektedir.

Odalar, danışma personelimiz tarafından kontrol edildikten sonra anahtar teslimleri gerçekleştirilecektir.

2020 - 2021 eğitim öğretim yılı için yurt erken kaydı yaptıran öğrencilerimiz, kendilerine ait valiz ve koli içinde bir miktar eşyalarını yurt çalışanlarımıza teslim edebilirler. (3 parça koli ya da valiz)

Erken kayıt yaptıran öğrencilerimizden eşyalarını almaya/toplamaya gelemeyen öğrencilerimizin odalarındaki eşyaları koliler içine alınacak, şu an kaldıkları oda numaraları yazılarak depoya alınacaktır. Bu durumda kaybolan, karışan ya da hasar gören eşyalarla ilgili tüm sorumluluk öğrencimize ait olacaktır.

Erken kayıt yaptıran öğrencilerimizin bilgi ve belgelerini elvan.kantarcioglu@uniturturizm.com mail adresine en geç 30 Ağustos tarihine kadar iletmeleri beklenmektedir.

Eşyalarınızı hafta içi ve hafta sonu 09:00-19:00 saatleri arasında alabilirsiniz.

Evet. Size ait bir e-mail adresinden elvan.kantarcioglu@uniturturizm.com mail adresine sınav programınızı iletmeniz halinde yardımcı olunacaktır.

Evet. Size ait bir e-mail adresinden elvan.kantarcioglu@uniturturizm.com mail adresine içeriğinde size ait öğrenci numarası, yurt ve oda bilgisi ile eşyalarınızı kimin teslim alacağını belirten bir mail gönderilmesi halinde teslim işlemi gerçekleşecektir.

Kargo ile eşya gönderimi yapılamamaktadır.

Kalmış olduğunuz oda içerisinde mevcut olan tüm eşyalarınız koliler içine alınacak, şu an kaldığınız oda numaraları yazılarak depoya alınacaktır. Bu durumda kaybolan, karışan ya da hasar gören eşyalarla ilgili tüm sorumluluk öğrencimize ait olacaktır.

Yurtlarla ilgili güncel fiyat listeleri ve genel bilgileri aşağıdaki linkten takip edebilirsiniz.

Yurtlar hakkında bilgi almak için tıklayınız.

Korona virüs salgını nedeniyle öğrenci yurtlarından ayrılan öğrencilerimize yemek ücretleri iade edilecektir.

2020-2021 dönemi için kayıt yenileyen öğrencilerimize yemek ücreti iadesi bir sonraki yılın eğitim/öğretim veya yurt ücretinden mahsup edilerek yapılacaktır, mezun olan ya da kayıt yenilemeyen öğrencilerimizin dilekçe ile başvuru yapmaları gerekmekte olup, dilekçede belirtilen Ad, Soyad ve IBAN bilgilerine göre Eylül 2020 tarihinden itibaren iade yapılacaktır. Dilekçeler maliislerbasvuru@okan.edu.tradresine eposta yoluyla iletilebilir.

Tüm öğrencilerimize sağlıklı günler ve başarılar dileriz.