Duyurular

2021 Dikey Geçiş Ek Yerleştirme Kayıt İşlemleri

01 Kasım 2021

E-Kayıt Tarihi: 2-3 Kasım 2021
Kayıt Tarihi: 2-5 Kasım 2021

Kayıt İşlemleri İki Şekilde Gerçekleştirilmektedir:

http://ois.okan.edu.tr/ogrenciler/onlineilkkayit adresinden ön kaydınızı tamamladıktan sonra 2-5 Kasım 2021 tarihleri arasında ilan edilen belgeleri hazırlayıp, Üniversitemize gelerek kayıt işleminizi tamamlayabilirsiniz.

E - devlet üzerinden kayıt işlemleri 2-3 Kasım 2021 saat 23:59’a kadar yapılacaktır. Aşağıdaki adımları izleyerek Üniversitemize gelmeden kayıt işlemlerinizi tamamlayabilirsiniz.

E-Devlet Üzerinden Kayıt İşlemleri Hakkında Bilgi Almak İçin Tıklayınız.

NOT: *E-devlet üzerinden kayıt zorunlu olmayıp isteğe bağlıdır. COVİD-19 tedbirleri kapsamında kayıt süreçleri yoğun ve kalabalık olup zaman aldığından hepimizin sağlığı göz önünde bulundurularak E-devlet üzerinden kayıt yaptırmanızı öneririz. (ÖSYM tarafından zorunlu rapor istenilen bölüm/programlar hariç)

*Her iki şekilde de kayıt işlemini gerçekleştirmek için önce http://ois.okan.edu.tr/ogrenciler/onlineilkkayit adresinden ön kaydınızı tamamlamanız gerekmektedir.

Üniversitemize Gelerek Yapılacak Kayıtlar İçin İstenen ve Teslim Edilmesi Gereken Belgeler

  • Üniversiteye kayıt için gelmeden önce https://ois.okan.edu.tr/ogrenciler/onlineilkkayit/ adresinden doldurulacak olan ön kayıt formunun bir adet çıktısı,
  • Nüfus cüzdanı aslı ve kayıt esnasında Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne verilmek üzere 1 adet fotokopisi ( Kimlik fotokopisi ön ve arka yüzü A4 kağıdında aynı sayfada görülecek şekilde olmalıdır. Mali İşler Müdürlüğü ile kullanılacak ise Yurt Müdürlüğü’ne verilmek üzere ayrıca 2 adet fotokopi daha bulundurulmalıdır. Covid-19 tedbirleri kapsamında kurum içinde elden evrak alma işlemi olmayacağından fotokopi hizmeti verilmeyecektir lütfen evrak fotokopilerinizi yanınızda bulundurunuz)
  • İkametgâh Beyan Formu (bu form ön kayıt ekranlarında mevcut olup, öğrenci tarafından doldurulması ve çıktısı alınarak kayıt esnasında imzalanarak Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne teslim edilmesi gerekmektedir),
  • Sabıka Kaydı Beyan Formu (bu form ön kayıt ekranlarında mevcut olup, öğrenci tarafından doldurulması ve çıktısı alınarak kayıt esnasında imzalanarak Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne teslim edilmesi gerekmektedir),
  • 2021 Dikey Geçiş Ek Yerleştirme Sonuç Belgesi (İnternet çıktısı),
  • Lise diploması aslı veya onaylı örneği (veya geçici mezuniyet belgesi aslı) ile ön lisans diploması aslı ya da geçici mezuniyet belgesi aslı (Covid-19 tedbirleri kapsamında kurum içinde elden evrak alma işlemi olmayacağından fotokopi hizmeti verilmeyecektir, lütfen evrak fotokopilerinizi yanınızda bulundurunuz)
  • 2001 ve daha önceki yıllarda doğan erkek öğrenciler için askerlik şubesinden alınan yeni tarihli Askerlik Durum Belgesi (2002 ve daha sonraki yıllarda doğan erkek öğrenciler için ön kayıt ekranlarında bulunan Askerlik Durum Raporunu doldurup çıktısının imzalanarak kayıt esnasında Öğrenci İşleri Müdürlüğü’ne teslim edilmesi gerekmektedir),
  • 3 Adet vesikalık fotoğraf (4.5x6 ebadında, son 6 ay içinde önden, adayı kolaylıkla tanıtabilecek şekilde çekilmiş olmalıdır. Renkli fotokopi veya polaroid fotoğraf geçerli değildir.) Lütfen fotoğraflarınızın arkasına isim ve soy isimlerinizi okunaklı bir şekilde yazarak hazır bulundurunuz!
  • 1 Adet Onaylı transkript
  • Ödemenin yapıldığını gösterir belge (kayıt esnasında ödeme işlemi bittikten sonra Mali İşler Müdürlüğü’nden alınacak olan belgedir),

Sağlık Raporu ya da mesleği icra etmeye uygunluk raporu isteyen programlar için gerekli olan rapor, Detaylı bilgi için tıklayınız!

Kayıt işleminizin tamamlanmış olması için, istenen tüm kayıt belgelerinin teslim edilmiş ve ücret ödemenizin yapılmış olması gerekmektedir. Bu işlemlerden biri eksik olduğu takdirde kesin kayıt işleminiz tamamlanmadığı anlamına gelir.

Kesin kayıt işlemini tamamlayan öğrencilerimize Öğrenci İşleri Yetkilisi tarafından kesin kayıt belgesi verilecektir. Bu belgede öğrenci mail adresiniz, OİS kullanıcı adınız ve parolanız ayrıca öğrenci numaranız yer almaktadır.

Kayıt işlemi tamamlandıktan sonra intibak işlemleri için fakülteye verilecek evraklar:

  • 1 Adet Onaylı transkript
  • 1 Adet Onaylı ders içerikleri